Przejdź do głównej zawartości

Streetcom- Czysty duet DUCK

                                             Ponownie mój ulubiony portal mnie nie zawiódł  :D
W paczce ambasadora znalazłam:
- płyn Duck Rower White & Bright x3
- aplikator Duck Fresh Discs Lime x3
- 12 ulotek dla znajomych
- przewodnik dla ambasadora

    Przesyłka była genialna, karton w którym zapakowana produkty był z otwieranym u góry wieczkiem w kształcie deski klozetowej.



Moja opinia:
1) płyn Duck Rower White & Bright- początkowo wydawało się, że nie będzie tak dobry jak znany domestos, nie czuć chloru i konsystencja była dość rzadka. Jednak usunął zacieki po kostce do toalety, których nie mogłam wcześniej się pozbyć. Toaleta była bardzo czysta i świeża bez konieczności wdychania chloru :), dodatkowo producent zapewnia o 99,99% likwidacji bakterii. Aplikacja zelu jest ułatwiona przez zagiętą szyjkę butelki .
2) Duck Fresh Discs Lime- aplikator krążków żelowych bardzo wygodny, początkowo nie wiedziałam jak się do tego zabrać, jednak to banalnie proste :) Samo stosowanie jest wygodne i pozwala zaoszczędzić czas. Nie trzeba dotykać koszyczka na kostkę toaletową. Krążek jest znacznie bardzie wydajny, jeden wystarcza do 2 tygodni. Estetycznie wygląda. Aplikator posiada zatyczkę, przez co łatwo go przechowywać. Jestem bardzo zadowolona z efektów obydwu detergentów.



 Ulotki są bardzo przejrzyste, ładnie dobrane kolory i zawierają dużo cennych informacji. Przewodnik ambasadora znacznie ułatwia pracę.


Po raz kolejny polecam stronę Streetcom, sami oceńcie czy warto :D
W miesiącu biorę udział w co najmniej jednej kampanii. poniżej podje linki, kto jeszcze się nie zapisał NADRABIAĆ ZALEGŁOŚCI !!! :*

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/106153c11778e175340c8cb6054855d2

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Streetcom-Somersby

         Kampania Somersby to miła niespodzianka przed długim weekendem. Streetcom i tym razem spisał się doskonale :) Paczka Ambasadora była bardzo bogata, dobrze zabezpieczona i wyglądała nieziemsko :) Znajdowało się w niej: - 2 butelki 0,4l Somersby - 24 minipuszki Somersby - duża puszka Somersby - karta Ambasadora, która upoważnia do zniżki w Multikinie do końca roku Somersby to połączenie 55% napoju o smaku jabłkowym oraz 45% piwa. Zawiera subtelna zawartość alkoholu 4,5% oraz delikatne bąbelki. Schłodzone Somersby w upalne popołudnie w miłym towarzystwie to prosty przepis na miło spędzony czas. Zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom
W ramach projektu z Trnd mam okazję przetestować mój ulubiony produkt, kapsułki do prania. Uwielbiam je, bo pranie z nimi jest bardzo wygodne i skuteczne. Nowe kapsułki Vizir to jedne z moich ulubionych. Polecam ich produkty bo są wydajne i skuteczne. W ramach projektu otrzymałam paczę, w której było: - 1opakowanie Vizir Alpejska Świeżość - 20 pojedyncze opakowania z kapsułką Vizir Alpejska Świeżośćć - ulotki dla znajomych - książeczka Badanie Opinii

Pierwsza kampania

Moja pierwsza kampania, w której byłam ambasadorem była ze Streetcomu. Otrzymałam bardzo solidnie przygotowana paczkę z karmą dla mojego kotka. W paczce otrzymałam: 4 opakowania  800g karmy PURINA ONE Coat & Hairball (w tym 3 dla mnie i 1 paczka dla znajomych do rozdania) 12 ulotek oraz 12 pojemniczków z miarkami dla znajomych  oraz super miseczkę dla mojego kotka :), jest fajnie wyprofilowana co znacznie ułatwia mu jedzenie. Na zdjęciu niestety nie jest kompletna paczka jaką otrzymałam, ponieważ część już rozdałam :) Jakie zmiany zauważyłam po stosowaniu tej karmy? Przede wszystkim sierść kota jest bardziej błyszczącą   Troszkę mniej linieje.  Poza tym jest mniej leniwy, ma więcej energii i ochoty do zabawy, co widać na filmiku Karma nie ma takiego drażniącego zapachy, ma delikatny zapach,  a opakowanie można szczelnie zamknąć.  Jedyne co bym zmieniła to może, to żeby w opakowaniu była różnorodność kształtów czy kolorów karmy. Uwielbiam patrzeć, jak mój kot