Kampania sklepu internetowego E.Leclerc, to kolejny projekt testów platformy internetowej, w której miałam okazję wziąć udział. Tym razem dzięki Streetcom. Zachęcam do rejestracji na Streetcomie, średnio raz, dwa razy w miesiącu mam okazję brać udział w testach. Dzięki kampaniie E.Leclerc - hipermarket przez internet, otrzymałam bon o wysokości 50zł :) Akcja jest bardzo ciekawa, bo to kampania sklepu internetowego, a materiały dla ambasadora i ulotki również są w formie elektronicznej. Ulotki można wysłać do znajomych i rodziny na maila więc nie ma ograniczeń ilości :) Miałam już okazję zamówić produkty i wykorzystać otrzymany bon. Moje wrażenia z testów są mieszane, na początku zniechęcił mnie koszt dostawy 15zł, do najbliższego Leclerca mam ok.1-2km, więc to trochę sporo, sądzę, że dobrym sposobem była by możliwość odbioru osobistego, szczególnie dla zabieganych osób, które mogą po drodze odebrać zakupy. Jeśli chodzi o asortyment to jest dosyć spory, jednak nie ma wszystkich a...
Komentarze
Prześlij komentarz