Przejdź do głównej zawartości

SomatGold SomatDuoMachineCleaner

         Dawno mnie tu nie było, oj bardzo dawno. Czas nadrobić zaległości, tym bardziej że produkt jest warty polecenia.
         Dzięki Streetcom wzięłam udział w projekcie produktów Somat. Mimo, iż zmywam dosyć często to było moje pierwsze spotkanie z tabletkami do zmywarek Somat.
Paczka zawierała duże opakowanie tabletek Somat Gold i Somat Duo Machine Cleaner produkt do czyszczenia zmywarki.


         Zacznijmy od tabletek Somat Gold. Charakteryzują się technologią dokładnego mycia, która radzi sobie nawet z uporczywym brudem. U nas w domu to z pewnością nie tylko naczynia po gotowaniu ale mnóstwo kubków po kawie i herbacie. Te ciemne smugi po herbacie były bardzo trudne do zmycia. Somat poradził sobie z nimi nawet w 40 stopniach. Naczynia po użyciu Somat Gold wychodzą czyste i śniące, bez tych okropnych zacieków, których nienawidzę :(


        Somat Duo Machine Cleaner to dla mnie nowy produkt, który bardzo skutecznie czyści zmywarkę. Wystarczy użyć jednej tabletki na miesiąc, aby usunąć nieprzyjemny zapach, tłuszcz i zapobiegać powstawaniu kamienia na elementach zmywarki. Co ważne można wyczyści tym produktem zmywarkę przy pełnym cyklu podczas mycia naczyń, nie ma potrzeby puszczać pustej zmywarki z detergentem, oszczędzając tym samym czas i pieniądze.




Zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom, gdzie ciągle są nowe kampanie ze świetnymi produktami.

#SomatGold #SomatDuoMachineCleaner
#Somat #CzystaPrzyjemnośćZSomat #CzystaPrzyjemnośćGotowania #ICookFor #mojefektsomat #gotujewdomu @askteamclean.pl



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Streetcom-Somersby

         Kampania Somersby to miła niespodzianka przed długim weekendem. Streetcom i tym razem spisał się doskonale :) Paczka Ambasadora była bardzo bogata, dobrze zabezpieczona i wyglądała nieziemsko :) Znajdowało się w niej: - 2 butelki 0,4l Somersby - 24 minipuszki Somersby - duża puszka Somersby - karta Ambasadora, która upoważnia do zniżki w Multikinie do końca roku Somersby to połączenie 55% napoju o smaku jabłkowym oraz 45% piwa. Zawiera subtelna zawartość alkoholu 4,5% oraz delikatne bąbelki. Schłodzone Somersby w upalne popołudnie w miłym towarzystwie to prosty przepis na miło spędzony czas. Zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom
W ramach projektu z Trnd mam okazję przetestować mój ulubiony produkt, kapsułki do prania. Uwielbiam je, bo pranie z nimi jest bardzo wygodne i skuteczne. Nowe kapsułki Vizir to jedne z moich ulubionych. Polecam ich produkty bo są wydajne i skuteczne. W ramach projektu otrzymałam paczę, w której było: - 1opakowanie Vizir Alpejska Świeżość - 20 pojedyncze opakowania z kapsułką Vizir Alpejska Świeżośćć - ulotki dla znajomych - książeczka Badanie Opinii

Pierwsza kampania

Moja pierwsza kampania, w której byłam ambasadorem była ze Streetcomu. Otrzymałam bardzo solidnie przygotowana paczkę z karmą dla mojego kotka. W paczce otrzymałam: 4 opakowania  800g karmy PURINA ONE Coat & Hairball (w tym 3 dla mnie i 1 paczka dla znajomych do rozdania) 12 ulotek oraz 12 pojemniczków z miarkami dla znajomych  oraz super miseczkę dla mojego kotka :), jest fajnie wyprofilowana co znacznie ułatwia mu jedzenie. Na zdjęciu niestety nie jest kompletna paczka jaką otrzymałam, ponieważ część już rozdałam :) Jakie zmiany zauważyłam po stosowaniu tej karmy? Przede wszystkim sierść kota jest bardziej błyszczącą   Troszkę mniej linieje.  Poza tym jest mniej leniwy, ma więcej energii i ochoty do zabawy, co widać na filmiku Karma nie ma takiego drażniącego zapachy, ma delikatny zapach,  a opakowanie można szczelnie zamknąć.  Jedyne co bym zmieniła to może, to żeby w opakowaniu była różnorodność kształtów czy kolorów karmy. Uwielbiam patrzeć, jak mój kot