Przejdź do głównej zawartości

Lekka odżywka w piance Pantene

Bardzo mnie ucieszył udział w tym projekcie :) Mam cienkie i przetłuszczające się włosy i próbowałam już wielu odżywek i szamponów, aby poprawić wygląd sowich włosów :( Niestety wielkich efektów nie było, a włosy tylko przez kilka godzin wyglądały dobrze.
Na razie użyłam kilka razy szamponu Pantene w połączeniu z nową odżywką Aqua Light i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Nawet znajoma z pracy zapytała czy byłam u fryzjera :)
Pantene opracowało odżywkę w piance, dostępną w czterech wersjach:
-większa objętość (matowe obciążone włosy będą widocznie zdrowsze i pełne objętości),
-aqua light (cienkie, łatwo przetłuszczające się włosy pozostają widocznie zdrowsze i lekkie),
- intensywna regeneracja (cienkie, zniszczone włosy pozostają odżywione, jedwabiście miękkie i lekkie),
- lśniący kolor (cienkie i farbowane włosy stają się pełne życia, błyszczące i zdrowsze).
Jest w czym wybierać !!!
Sekret skuteczności odżywki tkwi w jej rewolucyjnej konsystencji. Składniki tworzące piankę zostały wprowadzone do składników nawilżających produktu i łączą się z nimi. Produkt przeznaczony jest do spłukiwania dzięki czemu pozostawia uczucie czystości i lekkości. Zapewnia 100% odżywienia i 0% obciążenia.
Mój zestaw startowy zawierał
- cztery lekkie odżywki w piance Pantene (większa objętość, aqua light, intensywna regeneracja, lśniący kolo) 180ml
- szampon Pantene Intensywna Regeneracja 400ml
- przewodnik projektu
- książeczka "Badanie opinii"
- 11 kuponów uprawniających do zakupu nowej odżywki w piance z 30% zniżką,
- 15 ulotek Pantene
- 10 lekkich odżywek w Piance Pantene -Intensywna Regeneracja


Komentarze

  1. takze testuje odżywki Pantene. Mi osobiście odpowiadają, a z rozmów z osobami które otrzymały ode mnie próbki- również odżywki się spisały. :) Jestem zadowolona z ich działania . Najbardziej przypadła mi do gustu aqua light
    m.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Streetcom-Somersby

         Kampania Somersby to miła niespodzianka przed długim weekendem. Streetcom i tym razem spisał się doskonale :) Paczka Ambasadora była bardzo bogata, dobrze zabezpieczona i wyglądała nieziemsko :) Znajdowało się w niej: - 2 butelki 0,4l Somersby - 24 minipuszki Somersby - duża puszka Somersby - karta Ambasadora, która upoważnia do zniżki w Multikinie do końca roku Somersby to połączenie 55% napoju o smaku jabłkowym oraz 45% piwa. Zawiera subtelna zawartość alkoholu 4,5% oraz delikatne bąbelki. Schłodzone Somersby w upalne popołudnie w miłym towarzystwie to prosty przepis na miło spędzony czas. Zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom
W ramach projektu z Trnd mam okazję przetestować mój ulubiony produkt, kapsułki do prania. Uwielbiam je, bo pranie z nimi jest bardzo wygodne i skuteczne. Nowe kapsułki Vizir to jedne z moich ulubionych. Polecam ich produkty bo są wydajne i skuteczne. W ramach projektu otrzymałam paczę, w której było: - 1opakowanie Vizir Alpejska Świeżość - 20 pojedyncze opakowania z kapsułką Vizir Alpejska Świeżośćć - ulotki dla znajomych - książeczka Badanie Opinii

Testowanie z Biedronką :)

          Pierwszy raz udało mi się dostać do testów z Biedronką. Co miesiąc jest zapraszanych 1000 osób do testowania produktów, które będą w sprzedaży w Biedronce. To od relacji z testów  zależy czy dany produkt będzie można znaleźć w sklepie.  Paczka, którą otrzymałam zawiera pięć wersji karmelków. Smaki są naprawdę ciekawe - ogórek z miętą - dynia z imbirem  - trawa cytrynowa z mango - marchew z pomarańczą  - pomidor z pomarańczą        Po przetestowaniu każdego z wariantów , należało wypełnić ankietę. Na podstawie tej ankiety, Biedronka poszerzy swoją ofertę o kolejne ciekawe produkty. Karmelki były bardzo solidnie zapakowane i oznaczone. Smaki można było odróżnić po kolorach, więc po wyjęciu z torebek i spróbowaniu od razu można było odgadnąć, który to smak :) Zapraszam do logowania się na stronie TESTUJEMY BIEDRONKA ZAPRASZAM DO TESTÓW I KONKURSÓW !!!!