Przejdź do głównej zawartości

Sklep internetowy E.LECLERC

Kampania sklepu internetowego E.Leclerc, to kolejny projekt testów platformy internetowej, w której miałam okazję wziąć udział. Tym razem dzięki Streetcom. Zachęcam do rejestracji na Streetcomie, średnio raz, dwa razy w miesiącu mam okazję brać udział w testach.
Dzięki kampaniie E.Leclerc - hipermarket przez internet, otrzymałam bon o wysokości 50zł :)

Akcja jest bardzo ciekawa, bo to kampania sklepu internetowego, a materiały dla ambasadora i ulotki również są w formie elektronicznej. Ulotki można wysłać do znajomych i rodziny na maila więc nie ma ograniczeń ilości :)
Miałam już okazję zamówić produkty i wykorzystać otrzymany bon.
Moje wrażenia z testów są mieszane, na początku zniechęcił mnie koszt dostawy 15zł, do najbliższego Leclerca mam ok.1-2km, więc to trochę sporo, sądzę, że dobrym sposobem była by możliwość odbioru osobistego, szczególnie dla zabieganych osób, które mogą po drodze odebrać zakupy. Jeśli chodzi o asortyment to jest dosyć spory, jednak nie ma wszystkich artykułów dostępnych w sklepie :(
Ceny też są różne, niektóre produkty są w przystępnych cenach inne troszkę większe. Zakupy za pomocą tej platformy są bardzo wygodne, panel intuicyjny i poza artykułami spożywczymi, chemią  gospodarczą, można również zakupić agd i rtv. Platforma posiada fajne opcje, zapamiętywania zakupów, an tej podstawie kolejne zakupy można zrobić szybciej i wygodniej. Z pewnością skorzystam z zakupów przez internet w E.Leclerc.

Zapraszam do rejestracji na Streetcom, przed nami mnustwo kolejnych testów, w których Ty też możesz wziąć udział :)

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/106153c11778e175340c8cb6054855d2

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kojarzę za bardzo czy kiedykowliek miałam okazję robić zakupy w tym sklepie online. Oczywiście same sklepy internetowe są doskonałym rozwiązaniem i chętnie w nich kupuję. Tym bardziej, że jak jest możliwość wyboru dostawy kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/inpost to korzystam z nich bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Streetcom-Somersby

         Kampania Somersby to miła niespodzianka przed długim weekendem. Streetcom i tym razem spisał się doskonale :) Paczka Ambasadora była bardzo bogata, dobrze zabezpieczona i wyglądała nieziemsko :) Znajdowało się w niej: - 2 butelki 0,4l Somersby - 24 minipuszki Somersby - duża puszka Somersby - karta Ambasadora, która upoważnia do zniżki w Multikinie do końca roku Somersby to połączenie 55% napoju o smaku jabłkowym oraz 45% piwa. Zawiera subtelna zawartość alkoholu 4,5% oraz delikatne bąbelki. Schłodzone Somersby w upalne popołudnie w miłym towarzystwie to prosty przepis na miło spędzony czas. Zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom
W ramach projektu z Trnd mam okazję przetestować mój ulubiony produkt, kapsułki do prania. Uwielbiam je, bo pranie z nimi jest bardzo wygodne i skuteczne. Nowe kapsułki Vizir to jedne z moich ulubionych. Polecam ich produkty bo są wydajne i skuteczne. W ramach projektu otrzymałam paczę, w której było: - 1opakowanie Vizir Alpejska Świeżość - 20 pojedyncze opakowania z kapsułką Vizir Alpejska Świeżośćć - ulotki dla znajomych - książeczka Badanie Opinii

Testowanie z Biedronką :)

          Pierwszy raz udało mi się dostać do testów z Biedronką. Co miesiąc jest zapraszanych 1000 osób do testowania produktów, które będą w sprzedaży w Biedronce. To od relacji z testów  zależy czy dany produkt będzie można znaleźć w sklepie.  Paczka, którą otrzymałam zawiera pięć wersji karmelków. Smaki są naprawdę ciekawe - ogórek z miętą - dynia z imbirem  - trawa cytrynowa z mango - marchew z pomarańczą  - pomidor z pomarańczą        Po przetestowaniu każdego z wariantów , należało wypełnić ankietę. Na podstawie tej ankiety, Biedronka poszerzy swoją ofertę o kolejne ciekawe produkty. Karmelki były bardzo solidnie zapakowane i oznaczone. Smaki można było odróżnić po kolorach, więc po wyjęciu z torebek i spróbowaniu od razu można było odgadnąć, który to smak :) Zapraszam do logowania się na stronie TESTUJEMY BIEDRONKA ZAPRASZAM DO TESTÓW I KONKURSÓW !!!!